0040316301992

Returnarea Produselor

Contactati-ne pe office@popolo.ro pentru a ne comunica că doriți să returnați produsele comandate de Dvs.
 
- Reprezentantul nostru vă va da o adresă pe care să le trimiteți.
 
- După ce primim produsele returnate, reprezentanții noștri de la departamentul de reclamații
 vor lua legătură cu Dvs. pentru a discuta modul în care urmează să fie recuperată suma banilor.
 
Soluțiile sunt:
 
- Banii se pot păstra la noi în contul Dvs. personal si îi folosiți la cumpărăturile următoare.
În acest caz puteti comanda, dar  nu mai târziu de o lună de la primirea articolelor returnate de Dvs.
 
- Recuperarea banilor prin transfer bancar. În acest caz vom avea nevoie de datele Dvs. bancare și anume: IBAN, titularul contului și valuta.
 
• Articole din sectiunea "LENJERIE" (cum ar fi ciorapi, chiloți, boxeri, tangouri, slip-uri, body-uri și seturi care conțin astfel de produse),
 costumele de baie nu pot fi returnate . Excepție fac cazurile în care ati primit produsul greșit sau defect.

Schimb
Returnarea banilor